Lindy

Ny klänning!
I provrummet inne på Monki stod jag och hade beslutsångest, men jag visste att jag skulle ångra mig om jag inte fick med den hem, så jag köpte den.
Den så fina klänningen.
Den är lila och fin med prickar på!
Den kostade 250 kr, när den var halva priset på.
Jag är helt klart nöjd över mitt köp.
Och efter en kvart eller så när jag stod på stadium skulle jag rätta till min scafs upptäcker jag, mina halsband!
VAR ÄR MINA HALSBAND!? Omgomgomg, mina två klockor jag hade runt halsen hänger kvar i provhytten på monki, så jag och carolina sprang dit direkt, jag tänkte att det är självklart att de är borta. Människor nu för tiden tar väl de och stoppar i egen väska.
Och när jag springer in i hytten där jag prova, var det tomt, inga halsband kvar.
Men jag började gå mot kassan för att fråga där, kollade hon på mig och log lite.
Sen tog hon fram mina två halsband och sa att hon sätt mig springa in och kolla efter dem.
Jag sa tack så mycket säkert 3 gånger.


Hm, det syns inte mycket när det är mörkt, men jag ska försöka få en bättre bild imorgon!


jag har också köppt ett sött skärp detta fina röda kostade mig 30 kr på glitter.