Lindy

Hej och hallå!


Idag var det skola, och ingentig speciellt hände.
Man i stort sett gick och väntade på att tiden skulle gå så att man fick ta sina saker och gå hem.
Men vi fick iaf sluta tidigare eftersom läraren var sjuk (y)
Så jag säger ingenting mer om det, eftersom det inte är något ni inte hört förut.


När jag kom hem blev det tv några sekunder innan jag hoppade upp på cykeln och cyklade och mötte carolina.
Tyckte lite synd om henne om hon skulle gå från skolan ensam, eftersom vi slutade tidigare då.
Så det var väl nästan en självklarhet att följa henne hem och sen säga hejdå och godnatt.
Också bestämmde vi att vi ska ut och springa imorgon! Hör och häpna!


Haha, kommer ihåg när vi var ute och tränade i sommras tror jag det var.
Då vi var så duktiga och gick i full fart in till maxi och köpte en hel chokladkaka och en cola och åt upp och sen gick hem igen! Haha, typist oss kanske!



Har laddat ner New Moon så det blir kanske att se den igen, för visst är den bra? :)


Sen ska jag sova!
Så sov gott vänner!