Lindy

Bubblor?
Halå.
Jag fortsätter att nörda sönder Tegan and Sara musik.
Har inte hittat deras skiva här någonstans, dom kanske inte har den här? :(
Jag menar, dom är ju inte sådär jätte kända.
Förresten på tal om skivor, såg jag igår på stan att New Moon skivan med alla låtar från filmen var ute i butiken.
Kostade 179 kr på åhlens, men jag är snål. Och köpte den inte.
Kan dock ångra det men.
Jag har blivit en sån där som köper skivor, jag tycker det är skitroligt.
Mycket roligare att dra på sterion på högsta volym i hela huset istället för att sitta vid datorn. (y)

Har inget mer vättigt att säga. Men fick en tanke i huvudet idag.
Och det beskriver väl hur vrickad jag är men, iaf vad jag brukar tänka på.
Okej.
Vad skulle hända om det typ regnade såpbubblor och hela gjorde blev översvämmad av små bubblor?
Kan ju inte vara bra för miljön, men det skulle vara fint.
Men det kanske bara är jag som tänker på sånt.


Här får ni då en skitdålig cam bild. Bara för att jag hittade den på golvet idag och hade glömt bort hur dålig den var så jag var tvungen att prova.
(okej, ni kan ju bara ignorera mitt stökiga rum i bakgrunden, men det är skittråkigt att städa.)


Ta det lungt, och kör inte ihjäl er eller något.