Lindy

Vad som finns i min väska!
När jag startade min blogg och jag började kolla runt på andras bloggar för att förstå och då få lite humm om allt detta kommer jag ihåg att man väldigt ofta såg " Vad som finns i väskan " då man fotograferar allt man har i väskan, och slänger upp här.
Det var nu länge sen jag såg det, men jag fick det på hjärnan idag.
Och vad tror ni att jag nu har gjort?
Jo jag har tömt väskan upp&ner och fotograferat varenda lilla hårspänne.
Haha, jag måste erkänna att jag tyckte att det var lite roligt.
För vissa saker visste jag inte ens att jag hade i botten av väskans alla små fickor.


  • Skissblock
  • Ritpenna & knådgummi
  • hårband + toffsar
  • hjärtspänne + mitt absoluta favorit spänne (som dock ser helt vanligt ut men det är längre och dunderbra!)
  • ögonbrynspenna, vad gör den där? Använder den aldrig typ.
  • Lypsyl
  • Parfym
  • eye liner +kajal
  • 2 kammar ^^
  • 50 lappar, kortet och massa småpengar
  • Glasögon + fodral
  • En ask med sånt som behövs ibland .. ^^
  • liten spegel.
  • Hår rosett
  • Mobilen
  • Ipoden!
  • Och såklart väskan, som inte kom med på bild. xd