Lindy

Det är verkligheten vi lever i .
jag har idéer som spränger i min hjärna, planer som går i kras.
Minnen som jag alltid vill minnas, och vissa som jag inte kan se, som jag inte vill se.
Stunder som jag vill fortsätta att leva i för all evighet, besvikenheten tar över när min evighet varar i några sekunder bara.
Jag vill leva sådär fridfullt, sådär perfekt.
sådär som man bara ser på tv.
Men med min fullsprängda hjärna kan jag fortfarande inse.
Att jag lever precis så, så som jag vill.
Jag lever ett perfekt liv, inte perfekt för dig, eller för någon annan.
Men för mig är mitt liv perfekt, så som jag vill ha det.
Utan bråk och utan sorg har man inget perfekt liv, man måste uppleva sorg och smärta annars vet man inte vad livet innebär.
Man vet inte då hur bra man ibland har det, och om man inte ibland mår dåligt njuter man inte av alla de andra tiderna man mår som bäst.
Då man kan se tillbaka och inse att livet har många sidor att visa.
Mitt liv är perfekt, för det är jag som har valt att leva det som jag gör, för mig är det perfekt.
Jag umgås med de som får mig att skratta och må bra, de som ser mig för den jag är.
Perfekt har inte samma mening som dig som för mig.
Perfekt är när man får se alla sidor av livet och man får uppleva mycket, man får leva så mycket.
Man väljer vad man vill göra, och man umgås med dom man vill.
Perfekt är ett liv med skratt, sorg, lycka, äventyr, ord, fina minnen, vänner, ovänner och allt som inte hör till.
Perfekt för mig är alla sidor, för om jag inte går igenom alla tider alla olika sorter, då vet jag ju inte vad jag ska älska och vad jag ska hata.
ungefär såhär vill jag ha det sagt.
Ett perfekt liv, är inte felfritt.
Ett perfekt liv lever är när man lever för flera år mer än vad ens hjärta slår.
När man gör mer och får se världen från alla sidor.
#1 - Michaela - Gäst hos Gester

Sv: tack, den komplimangen lever jag på resten av denna veckan!

#2 - Eriiza

Riktigt fin bild ! =)

#3 - Jenny

that's realy beautiful girl!! <3<3

#4 - Anonym

that's realy beautiful girl!! <3<3