Lindy

Min Lista.
Var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?


I en fantasivärld, där ingenting är rätt och ingenting är fel.
Där solen lyser rosa och bladen på trädet är lila. Där är alla lyckliga och ler mot en när man går förbi, där finns ingen ondska eller sorg. I fantasivärlden är färgerna överdrivna och färgglada och blommorna finns i miljontals olika färger som pryder vartända lilla hörn. Där är allt perfekt.

Vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?


Elsa billgren
Om jag vore hon så skulle jag ta på mig någon av de tusentals fina klänningarna hon äger, gosa med den söta svarta katten och sen spela en truddilutt på det rosa pianot som står i vardagsrummet, sen skulle jag le.

Vilken egenskap önskar du att du besatt?




Att jag kunde styra över tiden.

Vilken färg är ditt drömhus målat i?



Om det vore möjligt så skulle jag måla mitt hus i en osynlighetsfärg, så att huset försvann. Men när det regnar så börjar huset sakta men säkert att synas, och då ska huset vara ett nöje för ögat att titta på, i alla vackra färger och former.
Om inte det fungerar, då skulle jag gärna vilja ha det randigt i regnbågens glada färger.


Vilket namn är det vackraste du vet?


Vilket är det bästa ordet som finns?


"Fjärilsvinge"

Vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft?



Bli sådär rysligt okontrollerbart förälskad.
Så mina knän blir svaga och min värld känns rosafluffig.


Vilken saga är din absoluta favorit?

The twilight saga.
Det borde vara en saga, men jag vet inte.
Om det inte är det, då vet jag inte!


Om du bara fick lov att äta en sak i resten av livet vad skulle du välja?

Pastasallad!

Om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja?

Vit, gräddvit.

Om du bara fick lov att se en enda film i resten av ditt liv vilken skulle du välja?

Grease!

Om du bara fick köpa ett enda ting till vad skulle du välja då?

En dröm som den här, antagligen.

Vilket språk är det vackraste du vet?

Franska.

Vilken årstid tycker du allra bäst om?

Sommaren, det är då världen lever.


Listan är tagen härifrån, och mestadels av bilderna härifrån.