Lindy

En dag med Katjakaj och Bentebent!
Efter att ha längtat efter helgen hela veckan mötte jag självaste Michelle vid resecentrum och tog sedan bussen ut till söderköping tilsammans i kylan.
För att sedan tillbringa hela lördagen tillsammans.



Vi båda var klädda i svarta strumpbyxor och kjol, Flott!

Hemma hos Michelle var det rysligt mysigt, med hennes ena lillebror Albin som såg sådär docksöt ut.


Michelle tvingade mig att köra singstar, det gick inte sådär jättebra, nej så hennes andra Bror Johan sjöng istället för mig ett tag . :)
När hennes familj åkte vid 2 någongång, då spelade vi in massor på mobilen som vi sen satt och skrattade åt, och sen begav vi oss ut i kylan för att handla mat på självaste Willys!
Väl inne på Willys träffade vi min barndomsvän Sanna! Det var väldans roligt att se henne igen, och prata lite.
Vi tre måste vara någon dag, eftersom Michelle också känner Sanna. :)
När vi sakt hejdå gick vi mot mjölken, pommen, och köpte också någon sås!



Sen lagade vi mat !






Sen var det dax att döda Helmer !



Vi gjorde blommor av servetter, men Michelle blev inte nöjd, så hon kastade den på golvet.

Så jag gjorde en till henne också.

Lyxigt, ja!

Åh, Michelles väggar skulle man kunna kolla på i flera timmar och läsa vartenda lilla pappersbit med galet söta texter, och teckningar och massor av foton!


Jusste, tuggummin köppte vi också!

åh, så söt!



Sen kastade hon sin mini lars-olof i golvet, massor av gånger utan att den gick sönder.

Och som man borde förstå slutade det med en platt larsolof med ett stort hål i. Och en klänning som var blöt.
Jag tyckte synd om Michelle, som nu har en platt lars-olof :(



Tack för dagen Michelle, det var super kul!
Jag älskar dig!
#1 - bentebent :D

Jag tyckte dagen var helt enkelt bäst ! :D

Det måste verkligen göras om ! Du är den som får mig att skratta mer en någonsin! :D

Jag älskar dig mest ! <3