Lindy

Mitt hjärtar bultar som en galen kolibri i mitt bröst.

Idag skutade jag skolan klockan 12.
Och allt jag vill är att komma bort från skolan, komma bort från dom där tråkiga skolbänkarna, komma bort från allt, från skolan. Jag vill ha sommarlov nu, jag vill vara fri.

Jag trampade hem på min röda cykel och hann knappt komma in innan mamma och jag åkte iväg till stan för att handla lite kläder.
Och jag hittade fina saker jag !


Denna blå, gröna aktiga, vad nu färgen heter fick jag med mig hem!
Mycket fin, och sååå skön att gå omkring med i sommar !
Freån H&M!


Detta söta linne, som mamma absolut tyckte att jag skulle ha eftersom jag alltid brukar baka cupcakes.
Och byxorna blev också mina, de från gina, linnet från H&M!


Denna kjol också, mycket fin tyckte jag, mamma var lite sisådär, hon fick välja färgen iallafall, den andra var röd orange rosa rutig, men den här var nog finare.
Från H&M här med !


Nu ett sött bälte, attans gulligt i det finaste guldigaste färg !


Och jag har sparat det bästa till sist!
DENNA VACKRA JACKA!
ÅHHH ! har lust att hoppa av glädje så mycket jag gillar den, den här jackan kommer att bäras till många olika kjolar och byxor i sommar. åh så fint, jag älskar H&M!


Tack mamma för idag ! :)<3
#1 - simone

vilken sötnos du är :D