Lindy

Sandhammaren 2011
Nu är jag hemma efter en veckas semester med carolina och hennes släkt!
Har haft det toppen och fått lite brun färg på kroppen.
Kommer sakna strandpromenaderna på kvällarna med carolina, det var så bäst bara.

Här! här bodde vi, när man kom in luktade det lite gammalt (som carolina och jag tyckte var attans kul, men man tänkte inte på det sen) men hemtrevligt som 17 var det!

Stranden första dagen, då det blåste attans mycket. Men carolina är snygg ändå.

En av dagarna åkte vi hit, där jag inte kommer ihåg vad det hette.. Men där fanns gamla stenar med någon intressant historia som jag tyvärr kände att jag inte ville ta del av. När han stod och pratade lät det som min gamla so-bok. Och det är ju sommarlov.

Samma plats! Men mot havet, galet fint. Och folk åkte precis ovanför i sådna där flyg grejer. Verkade attans kul.

Strandvågor!

Vid fyren fanns det massor av info om stället och fyrarna. Intressant, ja!

Sista bilden, när vi gick på söta små vägar.

Tack för allt hörreni! Minnen för livet.
#1 - Anonym

sV: vsg:) tack så mtk:)

#2 - Tuss

Tack så mycket fina du :)