Lindy

Hjärtslag.


Klockan blir sent och bästis dansar i mitt rum medans jag ligger i sängen och lyssnar på någon halvdålig låt.
Vi hänger upp några lampor och tränar på dans lite mer. Snurrar runt på mitt trägolv.
Vi blir rädda för någon video på youtube och lägger oss i sängen brevid varann med kudde över huvudet och skriker. Får ropa in bror som lyckas ta bort det läskiga ansiktet som skriker konstant på min dataskärm, han skrattar åt oss. Vi vågar se omvärlden igen.
Vi dansar lite till, slår nästan ner tavlor med händerna, jag försöker stå på huvud i sängen medans du sätter dig vid min dator.
Vi kollar på dåliga natthumor bilder och skrattar, vi diskuterar hur carolina brukar gå och träna på dansen samtidigt. Skrattar ännu mer.
Klockan blir sent, och hon lånar min cykel hem. Kram och hejdå och lycka till på vägen hem.
Vi ses ju imorgon.
#1 - michelle lindh

fegisar :') haha, drev! men tur att ni överlevde, hihi puss!