Lindy

Ett litet god jul såhär dagen efter.
Och så var denna julafton slut.
Mat överallt, chokladaskar, glada människor, stress, paket, papper överallt, ännu mer mat, kramas och vara trött.
Lycka och så himla mycket mer.
Julafton är mycket stress må jag tycka, stress men det är det värt i slutändan eftersom man får träffa hela sin släkt och verkligen vara en stor familj.
Pojken min var med hemma hos mig hela dagen och på kvällen for vi hem till hans släkt där det väntade ännu mer mat.
När kvällen var slut hade vi firat jul i konstant 16 timmar så vi somnade nästan direkt må jag tro.
Och jag fick så himla mycket fina saker, så som en gammal klocka från min farmor som hon fick när hon hade arbetat på sitt jobb i 25 år, en liten söt klocka i rent guld.
Sen fick jag också nagellack, smycken, en glittrig halsduk, digitala paket (wiiiee) , och mycket mer som jag kan visa när jag kommer hem igen.
Fick också den här uuunderbara tröjan av pojken min som jag spanat in, hur mega fantastisk är den inte!?
En alldeles egen rymd på min kropp, kommer nog bo i den.
 
 
Idag var det planerat festligheter och kalas, men det slutade med att vi vaknade runt halv 2 och var bara på myshumör hela dagen, så vi tog spårvagnen till affären, handlade en pizza och smågodis och la oss framför en film istället. Så värt må jag tycka, snart åker pojken min iväg ett tag ifrån mig så passar på att pussas så länge.
Och, han är ju gosig han.
 
 
Hoppas eran jul har varit fin, och att ni inte är besvikna på julklapparna! hihi kramar!
 
 
 
#1 - Olivia Magnusson

Grattis!
Om du inte visste så blev du vinnaren av lucka 17 på min blogg och om du inte har fått något mejl eller inte fått dina produkter ännu vill jag be dig att mejla: [email protected] så snart som möjligt :)
Tack för du deltog i årets julkalender, hoppas vi ses nästa år. Kramar ♥

#2 - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

fina bilder!

sv; eller hur :D

#3 - Dragana

Julafton är ju jätte mysigt, med all mat, och matkoma dagen efter, och godis, och familjen. Och all kärlek och glädje som kommer med paketen. :)

#4 - eemelielinneea † FOTO

FIN FIN FIN!

SV: Ååååh tack så himla mycket!!

Svar: TACK FINA!
Linda

#5 - Mira

Sv: Ja, visst är dem! :D

#6 - MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

#7 - Sabina

Låter som du fick en trevlig jul! Och tröjan var ju helt fantastisk!! Ha det så bra. :)

Svar: ja verkligen! åh tack så himla mycket, älskar den!ha det bäst! :D
Linda

#8 - Ella

sv: den är super fin :)

#9 - sofie

sv: jag mår också bra :)

#10 - Karolina - Foto & Sportgalen tjej ☆

Sv: Tack så jättemycket, fin blogg! :)

#11 - H A N N A ♥

sv: Ja det var jätteroligt! :D