Lindy

Vi andas om dagarna och bara drömmer om nätterna.
Lite liv från mina mobilbilder från senaste tiden.
Och mitt oseriösa tonårsaktiga liv.

pic 1. Jag och Linn och den seriösa ta-bild-i-spegln-på-stan. fina linn. <3
pic 2. Okej, har blivit smått beroende av kaffe och så också min bästavän. Fint äre.
pic3. Jag och underbara bror, du är konstig. Men vem vill umgås med någon normal liksom.
pic 4. Från någon fest med underbara människor.


pic 5. Från när jag gick ut till favoritstället med kameran, solbrillorna och bara älskade livet. Ska göra ett inlägg med bilderna jag tog genom kameralinsen.
pic 6. Jag och min andra kära bror, från någon natt då vi satt uppe och kollade på film men somnar i varsinn soffa. Världsbäst.
pic 7. Bild från en annan fest, klassfest faktiskt hemma hos svennis. Underbara klass, och festen... ja, den var hänselserik. Men världsbra.
pic 8. Från någon dag som man inte lägger på minnet bara.


Förresten, fick en fråga om jag använder mig av dikta.se?
Och tyvärr gör jag inte det, man ska in och kika på vad det är!
puss!
#1 - Majken

Dikta är awesome^^ Thhihihi :D



Fina bilder, thihi.

Kram på dig fina du!