Lindy

Tappar stjärnorna i backen.
Tack för de fina kommentarer om mitt rum!
Fick en fråga av denna fina tjej med denna fina blogg!
Hon frågade vart jag fick tag på mina tavlor och tänkte att det kanske kunde vara en rolig sak att ta upp.
Och om inte, så.. ja här är det ändå.


Favoriter kanske, sänghimmel och de tre tavlorna som jag handlade secondhand för 10 kr styck.
Den stora ramen köpte jag till en fotografering i sommras, och när jag inte använder den hänger den där också på den svarta väggen. Också köpt secondhand. (som ungefär precis alla tavlor jag har)

Världsfina underbara tavlor som är ritade av någon jag inte vet vem det är.

Annars kan man alltid sätta upp fina lappar man fått. Som den här världens bästa carolina skrev.

Man kan rama in minnen.

Eller hänga upp glittriga rosor.

Och det viktiga är att sträva efter att väggarna ska bli fulla.
Tavlor är det bästa som finns.