Lindy

2 frågor.
Från Ebba S.
Jag ska till p&l i sommar! Med lite vänner från mitt landställe bland annat och några andra vänner till oss. Det ska bli kult! Vilka väljer du emellan? Om du ska till p&l måste du säga till för i så fall vill jag träffa dig mihihi! :D


Hej Ebba! :D Och jag vet inte vad jag ska svara riktigt, vill till p&l så otroligt mycket.
Men vet ändå inte om jag vill dit, allt är lite konstigt.
Hade tänkt att åka med carolina men nu ska hon jobba där, så får se om jag hittar några och dra dit med.
Annars vill jag till way out west med mike. Skulle vara mys ju, och bon iver och florence kommer ju dit... åh va bra.

Men måste på någon festival iallafall, annars blir jag kanske lite galen.
Vill känna mig som en riktig tonåring med massor av människor, musik och leriga tält. fint.
Och Ebba, om jag åker till p&l så måste vi ses!
Kram på dig!



Från Ellen:
Åh, vars har du köpt din drömfångare? :)

åh, om jag så visste det.. Har haft den sen jag var jätteliten och tror mina föräldrar köpte den till mig i någon affär i stockholm!
Men en drömfångare är ett måste att ha, det är underbart ju.
Kram!

#1 - Anonym

Åhhh berätta om Mike! :D Vart träffades ni? Hur? När? Hur är han? Hur gammal? Vad fick dig/er att falla? Hur ser han ut? Hur känns det? Så fruktansvärt nyfiken (A)