Lindy

27 november.
Såhär har jag sprungit omkring idag, med röda skor, jeans, tröja och väst helt enkelt.
Idag har jag varit i skolan i 12 timmar, öppet hus och mycket mycket folk men gick fint ju.
Kom hem jättetrött och pojken min är här så ikväll blir det att bara ta det lugnt.
Imorgon väntar fotoprojekt!
 
Här är tröjan jag hade på mig idag! Igår var den helbrun men gjorde en dipdye om man kan kalla det så.
Använde mig av blekmedel och det gick jättefort och jättesmidigt och tycker det blev jättesnyggt!
Superenkelt att piffa upp någon gammal tröja som man inte använder!
Om någon är intresserad eller frågar skulle jag kanske kunna göra en video på hur man gör dom, 
hihi kramar!
 
#1 - Josefin Johansson

Vad snygg du är!
sv: ja det var verkligen otroligt gott!

Svar: men åh tack fina!
Linda

#2 - hehe

åh va fin tröja! Kan du inte visa hur du gjorde den?

Svar: haha, självklart darling.
Linda

#3 - novemberskratt.blogg.se

Väldigt snyggt och coolt!

Svar: åh tack tack tack!! :**
Linda

#4 - NATALIE

tjusigt halsband!:)

Svar: men åh tack! :D
Linda

#5 - Tess

Snyggt halsband! :) Kram

Svar: åh tack! kramar! :*
Linda

#6 - snie.blogg.se

tackar! :) :)

fint!

#7 - sara

Ja det var det verkligen också kan jag lova, bästa sättet att starta dagen på! :)

#8 - Linnea

Sv: Tack! Är hur nöjd som helst :)

#9 - Anonym

hehehe

Svar: hej miriam, jag älskar att du kikar in här och ger mig kommentarer.du är bra du och puss
Linda

#10 - Anonym

mat

Svar: tacos var det
Linda

#11 - Anonym

MAAAT

Svar: tacos?
Linda

#12 - Anonym

jag äger

Svar: du äger
Linda

#13 - amanda

sv: hihi jag hittade den på http://lovequotesrus.tumblr.com (tips!) och jag tkt den stämde in väldigt bra på mig <3 kramis!

#14 - novemberskratt.blogg.se

SVAR: Du är såsåså snäll som kikar in här ofta (även för att du nämner det!). Jag däremot stalkar din blogg..... Väldigt mycket. Men din är helt amazing! Och tack för dina ord! :**

Svar: du är lite av underbar, vet du det?miljoner pussar och kramar till dig!! :**
Linda

#15 - Felicia

Hoppas du får en superfin fredag! KRAM! :D

Svar: hihi tack och hoppas du har en fin helg! Kramar till dig! :D
Linda

#16 - Carro

SNygging!

Svar: men åh tack! :D
Linda

#17 - Erica

Super snygg outfit!!

Sv: Tack så mycket! Är från Monki! De har så fina tygväskor! Har du någon?

#18 - Δ sara

Vinnarna av Veckans Blogg är nu dragna! Tack för att du deltog och ha en bra dag! KRAM
http://sarairene.blogg.se/2012/december/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment

#19 - J.

sv; Åh, tack ska du ha!
För övrigt är du väldigt snygg.

Svar: åh tack tack tack! :*
Linda

#20 - Emma

Snyggt halsband! :)

Svar: åh tack! :D
Linda