Lindy

Eingana


 
En liten del av min helg, fotograferade och lyssnade min finas band när de spelade.
Gick galet bra för dom (som alltid) , var också roligt att fotografera dom.
Annars har jag bara tagit det lugnt i helgen, ätit god mat, varit med pojken, pussats massor massor massor och varit lycklig.
Hur har eran helg varit?
kramar!
#1 - amanda

sv: Haha det är mysigt nu när det är städat! ;) Men man har ju inte tid att städa fan xd

Svar: haha åh, håller med det är svårt! ;D
Linda

#2 - Josefin

fina bilder! Jag gillar bokeh bakrunden på kommentarsgrejsimojsen :D

Svar: haha men åh så söt du är <3 och tack tack tack! :**
Linda

#3 - ELIN ( ELININGRID.BLOGG.SE) ♥

fin blogg! följa varandra via bloglovin?

#4 - Emma

sv: tack!! då är vi 2!! :)

#5 - agnes

jag känner verkligen igen din pojkvän, jag tror faktiskt att han spelade trummor när mamma sjöng en konsert! Spelar han trummor? :)

#6 - ellen

Sv: Hihihi, tack! :)

#7 - issa - Swedish Swag

min helg har vart kul :)

- allt bra? :) <3

#8 - KassandraPalma

tusen taack!!

riktigt fin blogg har du och du tar jätte fina bilder :)

Svar: åh tack så mycket, glad jag blir! :D
Linda

#9 - Tess

Eller hur! Helt galet :) Kram

#10 - Mira

Sv: Åh tack! Det blir ofta fint när man fotar vid fönstret en ljus dag :)

Svar: hihi, ja precis! :D
Linda

#11 - C

Sv ; Tack snälla du! Säger detsamma till dig. :)

#12 - Fotograf Annie

Svar: Ja, han var fin till utseendet men han var lite bitsk ibland och tiggde mat mest hela tiden...