Lindy

Jag hör låten spelas på radion.
 
Jag och min kära mor var uppe på vinden och jag hittade massor, massor, massor av gamla lp skivor.
Så hela den vänsta högen tog jag ned, och ska nu kolla igenom och se om jag hittar några godingar!
Men min favoritskiva är fortfarande The tallest man on earth som jag fick av pojken min i födelsedagspresent.
 
Älskar verkligen att dra igång en lp skiva när man kommer hem från skolan, så himla fint.
Har också spanat in lite nya skivor som finns, blir troligtvis att införskaffa sig efter jul, ett måste är ju den nya skivan av Miss Li tror jag allt.
lovely.
#1 - Josefin Johansson

sv: Åh vad snäll du är! sådana ord värmer verkligen! du tar fina bilder du med! :)

Svar: :*hihi åh tack!!
Linda

#2 - novemberskratt.blogg.se

Vackert med vinylskivor.

Svar: ja verkligen.. bland det finaste!
Linda

#3 - Sara Ekman

Åh najs! :)

Svar: hihi tack! :D
Linda