Lindy

Kärleken.
I lördags åkte jag hem till pojken min och när han öppnade dörren pussade han mig och log lite finurligt.
Han tog med mig in i köket och där hade han dukat upp så fint med smörgåstårta och donuts som efterrätt (precis som han köpte till mig bland de första gångerna vi träffades.)
Blev alldeles varm och glad och åh så fin han är. Sen kollade vi på film och myste.
 
Är bara mest lycklig över att jag har honom vid min sida och är bara så himla kär i honom, hur han fortfarande kan göra mig alldeles varm och lycklig med fjärilar i magen. Han viskade "Jag kan inte förstå att vi varit tillsammans i över ett år." och nej, tiden går fort när man mår bra, och nästa vecka har vi 14 månader ihop.
Kyssar i pannan och din varma famn som håller om mig om nätterna, det är där jag hör hemma.
 
 
Jag älskar verkligen dig.
#1 - Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Åååh myys <33333

Svar: hihi kram! <3
Linda

#2 - trixa

det är sån kärlek jag drömmer om.

Svar: när man minst anar det finns den där. jag lovar.
Linda

#3 - novemberskratt.blogg.se

det låter ju bara helt fantastiskt. Åh, vad mysigt och fint och underbart.
miljoner kramar.