Lindy

Ho Hey.
 
 
Har inte haft mod att lägga upp denna video, för det är så olikt mig att göra något sånthär.
Men här är en liten video på hur jag sminkar mig en vardag!
Mycket eyeliner och ännu mer eyeliner och ögonbrynspennan som är så viktig så blir nog det mesta bra!
 
 
kram kram kram
#1 - Sarah Persson

Vad duktig du är! Och kul med video! :D

Svar: men åh tack fina! :D
Linda

#2 - Y A S M I N E

RE: Tack så mycket!

#3 - Celine

- Tack så mycket :D

#4 - Nelly Stigh

tack detsamma:)
KRAAM!

#5 - Mel Moonchild

Sjukt fint smink ju! Jag förstår mig dock inte på folk som orkar sminka sig så sjukt avancerat på morgonen före skola/jobb/whatever. :s

Sv. Men åh, tack! <33

Svar: åh tack!! haha alla är vi olika och det är inte något problem att sminka sig "avancerat" då man tycker det är roligt!kram!
Linda

#6 - J O Y ▲

Åh du sminkar dig så himla fint!

Svar: men åh tack så mycket fina du!!
Linda

#7 - sally sventorp

sv: Åh tack så mycket! :D

#8 - Evah - En av Karlstads största bloggar

Åh vad snyggt du sminkar dig! Vill också kunna sminka så snyggt, men tycker det är jättesvårt att lägga skuggor och eyeliner. :/

SVAR: Tack så mycket! :)

Svar: åh tack, glad jag blir!! åh ja det är lite knepigt.. tricket är att sitta och kolla på massor av sminkvideos på youtube och lära sig! Tycker också det är svårt, men träning ger färdighet!

hihi kram!
Linda

#9 - Linn

Fin blogg!! Har en nystartad yt-kanal som du gärna får kolla in! Kraaam

Svar: åh tack!! självklart ska jag ta en titt på den :* kram!
Linda

#10 - Linaღ

sv; Ja jag älskar dom :D

#11 - Linnea

Mycket bra video!!

Svar: åh tack!! glad jag blir!
Linda

#12 - Olivia - drömmen mot att bli fotograf

Åh va bra video, verkligen toppen!! :D

sv: hihi,åh tack :D
kramis♥

Svar: åh tack tack tack!
puss och kram <3
Linda

#13 - Louise

SV: Åh tack så mycket! :D
Är allt bra med dig? :)

#14 - Saga

Sv: Tack ska du ha! <3
Älskar också lugg! Det här kommer bli en super vår. ;)
Kram!

#15 - Anna T - Nörd & Filmskapare

Du sminkar dig sjukt fint och du passar jättebra i det :D

Svar: åh tack vad glad jag blir!! tack tack tack! :D
Linda

#16 - ♦ ELLI ♦

Jätte fint! :)

Svar: åh tack tack tack!!
Linda

#17 - Tilde

Snyggt! :)

Svar: åh tack!
Linda

#18 - alma

sv: Tack så mycket!! hittade den på rea dessutom, ett kap.
fin blogg!!

#19 - novemberskratt.blogg.se

Förstår inte hur folk lyckas sminka sig med eyeliner. Jättesvårt! Eller så är jag dålig. Hur som helst, du sminkar dig riktigt snyggt och det var riktigt bra med en video.

Miljoner kramar.

Svar: åh ja i början är det otroligt svårt verkligen! Men har sminkat eyeliner varje dag i 4 år ungefär så man lär sig, har dagar då det blir så otroligt dåligt så man inte vet vad man ska göra! Du är fin du, och tack vännen.
Miljoner kramar och puss puss puss
Linda

#20 - Ebba

Åååå lindisen!! Du sminkar dig så jäkla snyggt alltså!! Och så passar du grymt bra i eyeliner! PUSS

Svar: ÅH TACK EBBIS!! tack tack tack och du är underbart fin du!! PUSSAR OCH KRAMAR
Linda

#21 - Matilda

Nae! Nu slutar jag läsa din blogg. Orkar inte med att du är så jävla snygg!

Svar: haha tack fina du! KRAM
Linda

#22 - nathalie.

åh gud. så vackert.

Svar: men åh tack, vad glad jag blir. kram kram kram
Linda

#23 - Fani

gillar verkligen hur du sminkar dej och hur du lyckas framhäva ögonen på bästa sätt liksom :) önskar jag också kunde sminka mej såhär! jag är lite tråkig när det kommer till smink, rätt safe liksom, haha. kör oftast ba mascara och ibland eyeliner, och någon gång färgad eyeliner eller någon ögonskugga. men det är sällan! är mer för att experimentera med kläder liksom. var duktigare och brukade sminka mej mer "roligt" förut. ska fan ta och börja med det igen. tack för inspirationen! :)

Svar: åh du gör mig så glad genom dina kommentarer vet du det?Åh tack och jag vet hur det känns, ibland har man inte alls ork och kommer ner i någon period då det bara är mascaran som gäller ungefär!
Färgad eyeliner låter dock väldigt roligt och häftigt! något att prova :D
Och superroligt att exprimentera med kläder, och du har så himla cool och fin klädstil så jag vet inte vad, verkligen!
Hoppas du mår bra och miljoner kramar till dig! :))
Linda