Lindy

Lyckligare nu.
 
Har införskaffat mig ett genomskinligt mobilskal för att kunna klippa och klistra lite!
Efter att jag sett min fina vän Miriam pynta sina skal blev jag sugen själv, och det är så smidigt och fint!
Tog fram mitt fotoalbum och började leta efter bilder sen tog jag mått på skalet och klippte ut.
Otroligt smidigt, billigt om man tänker på variationen man kan ha och väldigt personligt!
 
 
#1 - Miriam

hihi åh, fint! (alltså är seriös nu!!) Saknar dig i skolan idag <3

Svar: hahaha fina! TACK OCH DU ÄR FIN VÄNNEN <3
Linda

#2 - novemberskratt.blogg.se

Riktigt snygga skal!

Svar: åh tack tack tack!!
Linda

#3 - Elin

SV: Tack så mycket! :)

#4 - FASHION BY IDAG

SV: Tack Linda!

Åh vad spännande!

#5 - sanna

så där har jag också gjort, riktigt smart :)

Svar: åh eller hur! kanon ju! :D
Linda

#6 - sebastian - instagram: mosebacke

kreativt & riktigt snyggt!

Svar: namen tack!
Linda

#7 - Meg

nej vad fint!

Svar: åh tack!!
Linda

#8 - Amanda

Men gud, vad smart! Vilken bra idé :D
Måste jag också prova ju! Hehe.

Allt bra med dig förresten? :)

Svar: gör det, superbra ju! :D
allt är bara fint här, hur mår du? :))
Linda