Lindy

Friend of the night.
 
 
Har införskaffat kläder på senaste tiden som jag inte haft ord eller tid att visa här.
Men drog ihop en liten video efter någon förfrågning och här är den. 
Kläder. kläder. kläder.
(åh gud jag känner mig så tjejig men vad gör det.)
 
Och som sagt i princip det mesta är secondhand, fyndar konstant nu för tiden.
Men rymdtröjan har människor frågat om vart jag köpte den och den fick jag i julklapp av pojken min, den finns inte i sverige utan han beställde den från en hemsida vad jag vet.
 
Lite läskigt att göra en video såhär, och visa lite av vad man brukar gå omkring i.
Men jag antar att jag bara går i det jag känner för att gå i, jag gillar verkligen inte tighta kläder förutom de svarta tighta jeansen som alltid hänger med på äventyr.
Men önskar jag vore mer för tighta kläder, för det är ju trots allt snyggt och köpte faktiskt en svart lite tightare tröja igår som jag ääällsskaaar!
Mina favoriter i videon måste vara först och främst rymdtröjan, älskar den med hela mitt hjärta.
Annars går jag mycket omkring i den gröna jackan och jenasshortsen. Och den gröna Kånken ryggan och florence tygpåsen är absoluta favoriter på väskfronten.
 
Hoppas ni har det fint och att helgen har fina saker att bjuda på!
Jag är på festligheter och ler ganska mycket men saknar pojken min, idag är det 3 veckor kvar tills han kommer hem! (wiiiie det går framåt!)
Ha det fint, kramar på er.
#1 - Miriam

haha så jävla söt du är <3

Svar: hahaha... du gums <3
Linda

#2 - Sofia&Leg

sv; tack så jätte mycket! :D

#3 - benedit ♥

sv; ja visst är den :D haft en bra lördag?
kram

#4 - novemberskratt.blogg.se

Så fin video och din klädstil är som sagt annorlunda och himlans cool. Så snyggt, Linda! Plus att du är galet söt.
Vart fixar du dina videos någonstans?

Kramar i miljoner.

Svar: FINA DU. tack tack tack och nää verkligen inte hihi!du är fin och verkar vara en så himla bra och underbar människa, vet du det?
fina du.

jag fixar mina videos i iMovie som finns på mac!

miljoner kramar fina du.
Linda

#5 - Liborius

det är okej att känna sig tjejig;)

Svar: hihi ja klart det är, men brukar aldrig vara så! haha ;D
Linda

#6 - M A T I L D A ♥

sv. åh tack, va glad jag blir ! :D
KRAM

#7 - Ida

Sv: Tack!

Fint^^

#8 - Melinda Johansson

sv: tack!

#9 - Ebba

Är exakt likadan, önskar jag hade tajta kläder men känner mig så obekväm i det, lite synd då det är så jäkla snyggt ju! Älskaaaar rymdtröjan men också den där hippietröjan runt slutet av filmen hihi! Är så trött på mina kläder och vill ha massa fler med konstiga färger, det är så snyggt! Kram på dig fina Linda <3

Svar: precis precis! åhhhh tack tack tack fina ebba!Ja man vill alltid ha mer och mer kläder och man försöker köpa något utöver det extra varje gång men glömmer ibland bort basplagg som är så otroligt snyggt det med!
hihi du är fin Ebba, puss och kram fina du <3
Linda