Lindy

Bara en liten gnista.
 
Nu är det påsklov och jag har tid för annat. Jag har tid för att ligga kvar och sova länge i en varm säng med honom, jag har tid att sitta på fik halva dagarna, jag har tid för att fotografera och dricka vin i natten. Jag har tid att träffa vänner som inte setts på länge och tid att vara lycklig, tid att finnas.
Just nu är det natt och jag ska upp om för några timmar, men allt jag vill är att ha han här och kanske kramas litegrann. Smyga upp i natten och ta en kopp te, skratta i varandras armar och pussas. Saknar honom.
 
Och förresten, glöm inte bort min och Mirres fotoblogg Milimedia, klicka här!
#1 - Sandrafagerberg-

skönt med påsklov:D
snygg bild

Svar: åh ja!!tack!! :D
Linda

#2 - trixa

så fin bild!

Svar: tack tack tack fina du.
Linda

#3 - Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Åh vad mysigt allt de där lät ^^ hoppas du får ett superfint påsklov!

Svar: hihi tack och detsamma, ha det så underbart fint!! :D
Linda

#4 - novemberskratt.blogg.se

Men åh jösses... dina föräldrar måste verkligenverkligenverkligen vara nöjda med hur vacker deras dotter är! Du är så galet fin. ÅHMAJGAD du är för snygg!
Miljoners kramar här på påsklovet.

Svar: UNDERBARA DU TACK! och tss.. det är du som är fin!!
Miljoner, miljoner kramar (och så himla underbart det är med påsklov hihi)
Linda

#5 - Laura Kvist

Sv. Tack fina du! Xx

#6 - KUNGSTINA

Vacker du är!

Svar: TACK FINA :*
Linda

#7 - Amanda

Du är så fin så jag vet inte vad!! Hoppas att du har en underbar påsk! :)

Svar: åh tack underbara du!! Tack och detsamma!! :))
Linda

#8 - Nathalie B

Sv: Åh tack! Du är cool!

Fina bilder, som vanligt :D Och så vacker är du!

Svar: åh tack tack tack fina du!!
Linda