Lindy

I hela mitt liv.
Påskägg och godis, familjemys och nystädat rum. Pussar och gos.
 
Och så var det påsk, en överskattad helg med för mycket godis bara.
Men jag har sovit länge om dagarna, gosat i hans famn, sett filmer med bror in i natten och skrattat, firat andra bror som fyller år, ätit tårta och träffat släkten. En ultimat helg om man får fråga det.
 
Annars vill jag mest dricka vin och ha sommar i en park.
 
 
 
 
En ganska så gosig indian.
#1 - Evah - En av Karlstads största bloggar

Fina bilder. :) Gillade spegeln.

Svar: tack tack tack!! åh gillar den med, en riktig favorit!
Linda

#2 - KUNGSTINA

Så mysiga bilder!

Svar: åh tack!!
Linda

#3 - Meg

mysiga bilder :)

Svar: åh tack fina!
Linda

#4 - liborius

jag tycker påsken är supermysig:)

Svar: Ja verkligen, lite godis tackar man ju inte nej till! ;)
Linda

#5 - J O Y ▲

sv: Åh du är fiiiin!

#6 - natalie

sv: men åh tack!

#7 - trixa

sv: åh tacktacktack så himla mycket. och detsamma fina!

#8 - Siri

åh fräck blogg!! gillar bilderna! xx

Svar: åh tack!! KRAM!
Linda

#9 - novemberskratt.blogg.se

Vilka himla mysiga bilder. Så fin du är!
miljoner kramar.

#10 - Sandrafagerberg-

Fina bilder :)
håller med dig, man äter fööööör mycket godis under påsk :D men de gott så de skadar ju inte haha

#11 - Art By Tina - Konst & Fashion

Lohan-look-a-like! Fast finare!

Svar: haha åh tycker du?? haha tack antar jag, hihi puss!
Linda

#12 - Fani

gillar bilderna, fina! och ditt röda hår till dina blåa ögon är verkligen så jäkla grymt , love it :)

Svar: åh tack!! vad glad jag blir, du är fin du!!
Linda

#13 - Amanda

Så fina är ni! :) Ditt rum ser verkligen mysigt ut med! :)

Svar: åh tack så mycket fina du!!
Linda