Lindy

In a room.
Och hur länge har man inte gått och drömt om ett par riktiga Dr martens?
Spanat runt och letat länge men aldrig riktigt slagit till för snålheten sätter gränserna.
Men idag mötte jag upp en jättetrevlig tjej som var trött på sina och hon log mot mig och var glad att dom passade mig bättre än henne så dom fick bli mina.
Superfina verkligen och passar mig perfekt.
Otroligt lycklig.
 
Mobilbilder är bättre än ingenting när kameran ligger i väskan hemma under sängen. Ska ta fram kameran imorgon och visa er bilder bilder bilder.
kram.
#1 - J O Y ▲

Åh Dr.Martens är ju helt klart de bästa skorna som finns!
Har själv två par ju, hihi, finns inga skönare skor!

Svar: åhh ja och de är ju så otroligt fina så jag vet inte vad!hihi så fint! kram kram kram!
Linda

#2 - H A N N A ❤

Sv: eller hur, älskar färgen! :)

#3 - Juliaa

tack tack tack :D !

#4 - Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Tack detsamma :D Kramisar Carro

#5 - emma

sv. aaw tack så mycket! :)

#6 - Amanda [SPONTAN]

SVAR: Tack så mycket, jag älskar det :)

#7 - Cajsa

hihi tackar så mycket! :D

#9 - anonym

mehh å linda du är fin och bäst! ses på lovet nu?

Svar: DU DU DU! Och jaaa!!! fika och prat är jag sugen på.
Linda

#10 - novemberskratt.blogg.se

Åh, vad roligt! Vill så gärna ha ett par, men är för snål, haha. Men vad roligt att du har hittat ett par!
Hoppas du har det bra,
miljoner kramar.

Svar: hihi (fick mina för endast 200 kr, tror inte tjejen jag köpte dom av visste vad det var för märke riktigt!) Så håll utkik på secondhand sidor, finns alltid fynd att hitta! För de är ju för underbara faktiskt.Hoppas du har det finfint, miljoner kramar på dig fina.
Linda

#11 - felicia

åh dr.martens är verkligen bäääst.

Svar: åååhhh ja!!! helt kär.
Linda

#12 - Maria - Min väg till fotograf

sv: åhh tack!