Lindy

Skratt och den efterlängtade parken.
 I torsdags var det dags, det tredje överraskningsfirandet för oss i vårat lilla gäng. Och nu var det Linns tur.
Filtar, cupcakes, muffins, chokladbollar, ljus, skratt, grillning, rosetter, ballonger i träden, solen i ryggen, jordgubbar, så många kramar och en så fin kväll. Vid 12 slaget räknade vi ned och sjöng för hennes 18 år här på jorden. Hoppas hon hade det fint, för det var en så himla härlig kväll tycker jag iallafall.
Några bilder och en liten video från kvällen, kram!
 
 
 
 
 
#1 - trixa

självklart får du det, jag heter hellotrixa på tumblr! har för mig att jag följer dig där, din blogg är ju så fin så ville följa dig på lite andra sidor också :)

åh, vad söt du är, jag tänker på dig också. Det är bra att du lever livet. Jag kämpar mest för att överleva, men det går framåt. Snart kan jag må bra och njuta av livet. Och snart snart är lovet här.

Måste säga att man blir glad i hela kroppen av att läsa inlägget och se videon! ni verkar vara ett sånt himla fint gäng. Såna vänner borde alla ha. Åh, så fint!!

Tack för dina ord. Du är bra. kramar!

#2 - Beata

Vilket himla fin present!

#3 - Liborius

men åh så mysigt:)

#4 - Natta

Tänkte kika in på din blogg också och du har en fin blogg måste jag säga! :)

#5 - Amanda

Det ser så himla,himla mysigt ut! kram

#6 - Sanna

startat en ny blogg för vart less på min andra. så kika gärna in och ge ett tips om vad jag kan blogga om osv :)

#7 - novemberskratt.blogg.se

åh, vad fantastiskt mysigt det låter och det ser också riktigt mysigt ut. Vad härligt att det var en riktigt bra kväll. Glad för din skull att du fick vara med om något så underbart, Linda. Snart är det väl din tur att fylla år om jag inte minns helt fel?

kramar i miljoner som alltid.