Lindy

Men jag vill inte lyssna och jag vill inte se.
 
Ikväll åker jag in till stan för att dricka vin i någon plastmugg och skratta med de lyckliga. Lördag och dagen till ära kommer nog allt bli bra.
Hoppas ni har en fin helg, puss på er.
 
 
 
 
 
 
#1 - Agnes Bjurek

Vilken snygg sminkning!

#2 - Julia

låter kul! :)

#3 - Sara Ekman

kul :)

#4 - Liborius

åh lät som en bra kväll:)

#5 - Amanda Jönsson

SV: Tack, visst är dem?!

Ha en bra söndagskväll!

#6 - Carro

Hoppas du hade en grym kväll :)

#7 - Josefine Hellgren

Jag har en fototävling på min blogg där du kan vinna ett presentkort på 200 kr på kamda.se, en sida som säljer fotoprylar. Jag vill självklart att du ska vara med! Du kan läsa om reglerna och om temat här --> http://gossanfoto.blogg.se/2013/november/tavla-i-foto.html#comments
Om du inte tycker om sånna här kommentarer så ber jag om ursäkt!
Stooor kram!

#8 - Fashion Safari

Snygging!!

#9 - Josefine Anerland

Snygg makeup !

#10 - sara

Ja hon är våran sötnos här hemma :)

#11 - J o j z y ♛

SV: Indeed, my friend :3

#12 - anna

kul :) och fina bilder!!

#13 - caroline

Lät spännande, hoppas du hade kul! :)

#14 - Amanda [SPONTAN]

Vacker!

#15 - Felicia

Lät förbaskat bra, fin fin fina bilder!

SV: åh tack så glad jag blir, måste tyvärr kliippa mig snart :(

puss

#16 - Felicia Karlström

Hoppas du hade det bra förra helgen! :)

#17 - Jasmine Lundvall

Så jäkla fin!

#18 - Fatma

sjukt snygg! :)

#19 - Trixa

Hej, du har säkert glömt bort att vi skrev kommentarer till varandra i somras, men jag skriver ändå, trots att det gått så lång tid. Jag var på Oskar Linnros konsert när han var på Gröna Lund i september och längtar tillbaka dit. Just där och då mådde jag så bra, när jag dansade och vevande med armarna i luften. När jag sjöng med i varje låt och kunde varenda textrad. När jag grät för att allt kändes så rätt. När jag kände hopp och lycka i hela kroppen. När jag kände att jag levde. Bortsett från den kvällen har jag inte mått så bra. Men jag kämpar på. Tar mig igenom dag för dag. Hur mår du? Hoppas du har en fin helg. Kramar.

#20 - Amanda

Så himla fin!

Svar: åh tack finaste du!!
Linda