Lindy

slå sönder min värld, det är allt jag begär.
En outfit för några dagar sen för såhär såg jag verkligen inte ut idag. Idag har jag legat hemma i sängen i mjukisbyxor och i störta stickade tröjan jag äger, med glasögonen på nästippen och bara kollat på serier. Kanske tyckt lite synd om mig själv för att jag hostar så jag får ont i magen och den där jävla förkylningen som vägrar gå över. Menmen! Det kan faktiskt vara skönt att göra precis ingenting och bara sova hela dagen! 
 
Och denna outfit är ja.. helt seconhand faktiskt, skorna, jeansen, bältet, tröjan, jackan, väskan och hatten. Ja fick nog hela denna outfit för under 150 kr, bra kap!
 
 
#1 - linda

Grymt snygg outfit!

Svar: åh tack!!
Linda

#2 - Fani

men SNYGGING! love the outfit :D
(btw , det här är min nya blogg, just so u know :) / kram Fani

#3 - ebbiii

SNYGGO!!
Linda, åååh vill komma ner till dig i Norrköping, åka bil med dig och vara avis över att jag inte har körkort och hänga med dig & Miriam! WOW va kul det vore. What about soon? PUSS

Svar: ÅHHH JA KOM HIT!!!! snälllaaa behöver något roligt!!! <3 PUSS
Linda

#4 - Jasmine Lundvall

Snygg!

#5 - julia

snyggt :)

sv: jaa jag med!

#6 - Lisette Kepp

älskar hatten!