Lindy

MY BODY MY BUSINESS.
 
Låt oss ta ett tillfälle och beundra min nya tröja <3333
Miljoner tack och kramar till min underbara mamma som gjort den till mig, kommer bo i den.
ps. har en bättre kväll ikväll.
 
 
 
 
 
#1 - Louise - Vinn victoria secret body mist på min blogg nu!

jag älskar din tröja!

Svar: åh tack!! <3
Linda

#2 - Linnéa Alpsten

Den var ju helt jäkla underbar! :D

#3 - Josefine Gagneryd

Åhhh.. Måste nästan göra en likadan :| Klockren!

Svar: gör så!!! den äger <33
Linda

#4 - Anita

Du är fin! :)

SV: Tack snälla :-)

#5 - liborius

snygg!

#6 - Josephine

Sv; Tack! :D

#7 - caroline

Vilken cool! :D

#8 - isabell

Så himla himla vacker bara!

Svar: puss!!
Linda

#9 - Fani

haha grym ju! gulligt utav din mamma :)

#10 - Malin

Snygg tröja & snygg brud! :D

#11 - julia

näää så fin!!

#12 - C

Oj, har hon gjort den! Så bra gjort!

#13 - Julianna

Snygg tröja!

#14 - Embla

Ok kanske snyggaste tröjan jag sett.