Lindy

Min dator.
Jag läste sandras blogg, och såg det här inlägget där hon hade skrivit om hur hennes bakgrundsbild och så såg ut på datan.
Och självklart tyckte jag att det var lite intressant, så jag var så fräck så jag tänkte göra det jag med.

Jag älskar att byta bakgrundsbild, allt känns lite ovant och lite nytt på ett sätt, som när man målade om rummet och allt känns så frächt, sen vänjer man sig.
Jag byter kanske varannan månad, man vet bara när man har tagit en ny bild, om det är en bakgrundsbild.
Sånt vet man.

Häromdagen gjorde jag en bild, av massor små bilder.
Det tog lite tid, men min dator är fin nu!
Dock tror jag att jag snart kommer att tröttna.
Såhär ser det ut! Klicka här för att se den bättre, i större format, vem vet, ni kanske hittar er själva på en bild!



Och om ni har firefox, har ni väl inte missat att man kan ändra utseendet?
Åh så roligt det är, jag hittade en rysligt fin, som den här blommiga.