Lindy

"Du vände dig om och viskade till mig, kan du hålla om mig."
 
 
 
 
 
 
 
 
Ligger mest i gräset, dricker massor av vin, bor i en lägenhet jag lånar, äter tidiga frukostar, myser med världens bästa hund, skriker rader av ord i anteckningsblocket, springer runt med kameran, sitter på trappan vid vattnet, åker bil halva nätterna, lyssnar på alldeles för hög musik, prioriterar rätt, prioriterar fel, räknar siffror, dricker för mycket te, skrattar om kvällarna, längtar, jobbar på verkstan, tänker för konstiga tankar, sitter i fönstret i lägenheten, långpromenader på gärdet, sover för lite, kastar ägg i marken, pratar med mig själv i spegeln bubblig av vinet i kroppen, njuter av solen, målar extra tjock eyeliner, ritar massor, längtar till festivaler, har fått fräknar, åker longboard, går skogspromenader, tar tåget till främmande städer, köper kaffe mitt i natten, är nöjd.
 
= mitt liv.