Lindy

Walking With A Ghost
puh.
Jag tror att jag ska lägga mig tidigt ikväll, känner för att sova.
Vill sova ut tröttheten och de mörka ringarna under ögonen.
Sova så länge så att jag vaknar av solens strålar som bländar mig.

Det tog nästan en timma för mig att gå hem idag från skolan, men jag njöt faktist och jag hade inte det minsta brottom.
Jag knäppte upp min vinterjacka som börjar bli lite för varm nu, och så vände jag upp ansiktet mot solen och bara njöt av att solen värmde mot mina ben och ansikte.
Åh vad härligt med mark utan snö och bilarna som åker förbi och allt folk som är ute och går igen.
Väl hemma fixade jag med min present till Carolina, eftersom hon fyllde 16 i måndags! *Grattiiis!!*
Men inte tänker jag säga vad det är för någonting, eftersom hon läser min blogg, men det får ni veta senare!
Men till saken, efter allt pyssel med carolinas present gick jag ner i mitt rum och benen känndes som betong.
Och magen värkte som aldrig förr, så jag la mig i sängen och kurade ihop mig som en liten boll i ena hörnet.
Sen vaknade jag efter 2 timmar utav att jag frös där jag låg i bara klänning utan täcke.
Jag lyckades iallafall dra mig upp för att umgås lite med familjen.
Imorgon blir det att väckas tidigt eftersom min äldsta bror Freddie fyllder 19 år.
19 år, gud, det låter så vuxet.
Jag ryser lite vid tanken av att vi kommer att flytta ur huset än dag alla barn och vi kommer inte sova under samma tak. Nej jag vill inte ens tänka på det.

Jag är pepp till 1000 inför lovet, och ack så skönt det ska bli med sovmorgon varje dag i en veckas tid!

#1 - malin

måste bara säga att jag älskar en del av din klädstil..det mesta jag har sett eller delar av det har fallit mig väldigt mycket i smaken. kommer lägga till dig och följa din blogg :) den var bra.