Lindy

Jag har sålt min själ till alla som gör mig glad, inombords.
 
 
En ny drömfångare hänger nu över min säng, mina andra två får pynta väggen under tiden den här fina hänger uppe. En drömfångare är ett måste, hur fint och mysigt som helst ju!
Man borde börja samla på drömfångare, man kan nog inte få för många.
Tänk er en drömfångare som är lilaglittrig med stora fjädrar.. åh fint.
#1 - Sofia

haha tack :3

fett mysigt!

#2 - Emelie - Emelies Christmas

Oj, så fint!

Svar: åh tack!! :D
Linda

#3 - Larose

sv: Visst är hon :)

#4 - Fotograf Annie

Svar: Tack så jättemycket, jag gillar den också :)

#5 - Sophie

En lilaglittrig drömfångare hade nog varit jättefint ja :D
sv: åh tack så mycket! själv är jag väldigt trött på den, måste byta snart haha.

Svar: hihi eller hur!! :Dnej, jasså? tyckte den var jättesöt ju! ^^
Linda

#6 - Fotograf Annie

Vad fint det är med drömfångaren :) Det ser himla mysigt ut :)

Svar: åh tack! hihi ja, är faktiskt väldigt mysigt om jag får säga det själv ^^
Linda

#7 - Lisa

Sv; Tack och detsamma!:)
Allt bra?

#8 - Chaterine

Hihi ja visst är den söt ^^

#9 - junio ▲

Sv: Menade du min?! :D

#10 - novemberskratt.blogg.se

Riktigt otroligt vackert och fint. Älskar verkligen ditt rum. Avgudar det.

#11 - Mathilda

sv: tack! älskar dina bilder ovan!

Svar: åh tack hihi! :D
Linda

#12 - Amanda Persson

hoppas du fick en bra oktober :D

Svar: åh ja det fick jag, och hoppas du också fick det! kramar! <3
Linda

#13 - Olivia Magnusson

Gud vilket magiskt rum, åh blev helt kär i de!! Vart har du köpt drömfångaren? Älskar den!

sv: hhihi,de va de :D
kramis♥

#14 - Ella Stork

fyfasen vad mysigt!

Svar: åhh tack!!
Linda

#15 - p h i c s . b l o g g . s e - Linnea -

Vad använder du för kamera ? :D

Svar: canon eos 500d! kram :D
Linda

#16 - Becka [fotoblogg]

Gud så fint.
sv: Aw, så himla glad jag blir, verkligen. Tusen tack finaste du!
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

Svar: åh tack och ja, kommer verkligen kika in på din fotoblogg flera gånger! :D <3
Linda

#17 - Trippel ♥

Fina bilder!
sv: Tack. :)

Svar: tack! :D
Linda

#18 - Madeleine Jonsson

gud vad fint och mysigt

Svar: åh tack!
Linda

#19 - Nelly

haha visst är hon söt!
kram:)

#20 - NATALIE

så mysigt det ser ut:)

Svar: hihi åh tack! :))
Linda

#21 - Nicole Stjernberg

du får jätte gärna komma hit och dekorera mitt rum lika mysigt ;) :)

Svar: haha åh så söt! tipset är ett mörkt rum med många små lampor, blir hur mysigt som helst tycker jag!kram kram kram! :D
Linda

#22 - Lovisa

Så himla fint! Ska också ta och köpa mig en lite större drömfångare och hänga upp :)

Svar: ja! åh, drömfångare kan vara bland det bästa ju! :D
Linda

#23 - julia

vad mysigt! :D

Svar: åh tack hihi! :D
Linda

#24 - william

snyggt:D

SV; Tackar så Mycket:D Blir SÅ Himla Glad:)

#25 - claudia

vad glad jag blir, tack <3