Lindy

Man tror man vet hur allt ska bli, att någon gång hittar man rätt.
Måndag måndag måndag och så tråkig.
Men piffade till den lite genom att gå runt på stan, kolla på skor, spana runt bland kläder, skratta med vänner, äta lite gott, prata om livet och allt det där som man behöver på en lördag.
Fyndade också litegrann, köpte mig ett par klackskor (ni hörde rätt) som jag inte riktigt vet hur jag ska klara av att gå i men det löser sig. Köpte lite smycken, nagellack och fick ett så himla fint läppglans av Miriam, det är mörkt mörkt rött och så himla fint, gulligaste Mirrefirre. (miljoner kramar tack)
 
Imorgon är det tisdag och jag har för mycket att göra. Adjö.
#1 - eemelielinneea † FOTO

åh så fin!!

SV: tack så jättemycket! Glad jag blir :)

#2 - m

sv: tack finis!

#3 - NELLY

- Tack så mycket! :)

Jättefina bilder på dig :)

Svar: men åh tack!
Linda

#4 - Linn

finaste <3

Svar: du du du <3
Linda

#5 - Lisen

Låter ju som en rätt bra måndag ändå!

Svar: hihi ja man ska inte klaga! :)
Linda

#6 - tyraelvira.blogg.se

så vacker!

Svar: men åh tack tack tack fina! :*
Linda

#7 - angelica

Gud va snygg du är!

Svar: men åh tack fina!
Linda

#8 - felicia

men gud så fin du är, och din blogg är helt underbar, hihi!

Svar: åh tack tack tack och vad glad du gör mig! kram på dig!!
Linda