Lindy

16-åriga jag, allt kommer lösa sig.
 
Jag vill ta tag om axlarna på den lilla 16-åriga jag och säga att det är okej att vara en trasig själ och du kommer lära dig att hantera det. Ångesten kommer inte försvinna men den kommer göra dig starkare och du kommer lära dig att älska den, tro det eller ej.
Kära 16-åriga jag, du kommer att bli krossad. Du kommer försvinna ur din kärleksbubbla och du kommer krossa hjärtan och få ditt hjärta krossat. Du kommer gråta fler kvällar än du kan räkna och du kommer önska att du aldrig någonsin vetat vad kärlek var. För livet blev bara en nedförsbacke, men du var inte ensam i det. 
Du kommer att tro att du aldrig någonsin kommer bli lycklig igen, men tro mig det kommer du.
16-åriga jag, livet ska inte se ut som du tror att det gör. Du ska inte behöva gråta dig till sömns varje natt eller kväva dina känslor för att de inte blir accepterade. Aldrig mer. Du är värd mer än du tror, du är inte värd den skit du lever i.
Du kommer att säga hejdå till vad du tror är ditt livs kärlek, du kommer att bli lyckligare då. Du kommer att möta andra människor och du kommer känna ett pirr i kroppen som du inte trodde var möjligt. Du kommer att sova bredvid andra människor och du kommer skapa nya minnen, bättre minnen för dig. 
Du kommer att klara av det du vill, du kommer att fly bort ifrån gatorna du hatar. För det kommer vara det enda du vill.
16-åriga jag, du kommer nog alltid leva med ångesten, med paniken. Men du kommer att omringas av människor som gör dig lycklig, som lyfter upp dig istället för att tynga ned dig. Du kommer att bli självständig och lägga lyckan i din egna hand. 
Men viktigast av allt, du kommer att överleva. Och du kommer att lära dig av det helvete du går igenom. 
#1 - caroline

Åh, vad jag älskar ditt 16 åriga du. Och ditt 21 åriga du. JAG ÄLSKAR DIG helt enkelt!

Svar: ohh du är underbar!!! älskar dig hjärtat!!!
Linda