Lindy

A thing called Love.
A picture of you in your room.
Mitt älskade rum, min älskade dörr som har blivit bakgrunden för hundratals bilder.
Saknar de där siffrorna jag hade uppe ett tag.
De ligger döda i en plastpåse, ihopskrynklade någonstans, någonstans långt borta.


The youngest picture you can find of yourself in digital form.
Oj, här är jag liten ja.


A picture of you in one of your favourite outfits.
Den som säger att hänslen är inget att ha måste jag ta ett snack med.


A picture of you making a goofy face at the camera.



A picture you miiiiiight have edited to make yourself more attractive.
Det är bilder som denna som gör att jag saknar mitt långa hår, lite grann bara.


A picture of you truly being yourself.
Glad.


The most recent picture of you.



A picture of you showing off a new haircut/color.
När jag klippte av hela mitt hår, för att första gången ha såhär kort.


A picture of a time in your life that’s over, but you wish it wasn’t.
Hanna och jag.<3


A picture of a time in your life that’s over, and you couldn’t be more thankful that it is.
Oboy, tack gode gud att jag till slut la ner kajalen och la slipsarna och nitarmlanden i lådan.



A picture of you when you were anything but happy.



A picture of a time when everything was changing.
Sommaren 2009.


A picture of you when you were a different person than you are now.
Osäker och rädd för både mig själv, och för världen.


A picture of you with someone you love.
Min mamma.


A picture of how you’d like the world to see you.
glad, mystisk och lite sådär flirtig i blicken.


A picture that describes how you’d like to spend every day.
Unden solen i solglasögon och med en fin vän.



A picture that makes your heart smile.
Alva med sin galna underbara humor leker farthinder, haha !


A picture of one of the best nights of your life.
En kväll med prat prat prat om fina pojkar och hundratals andra tonårstankar.
#1 - tanten

Sv: Åh tack så mycket fina du! :*

#2 - Kajsa

sv: tack!

#3 - Linda

Haha, fint att vi har samma namn, fast Linda är ju det bästa man kan heta? Kommentera min blogg! :D ha en bra dag.

#4 - Hannan

den listan är mest bara fin

#5 - en avis tjej

guud du är så himla sööt!

och du tar verkligen jätte jätte fina bilder!

man blir så glad över att kolla på din blogg, den är jätte fin!

ha det bra :)

#6 - Linda

sv till "en avis tjej": Åh tack söta du! Vad glad jag blir! Hoppas du får en fin dag, kram !