Lindy

världens bästa dag.
idag har varit en dag som man vill vara med om många , många gånger om.
För ack så bra jag har haft det!

Det började perfekt, att jag sov ut huuur länge jag ville.
Låg tillochmed kvar i sängen i säkert 20 minuter och bara njöt av att jag slapp gå upp till skolan utan bara kunna ligga kvar hur länge jag ville .
Men jag gick iaf upp och carolina kom till mig vid 1 någongång, vi gick direkt bort till Jenny.
När vi hade kramats klart och sakt hej såg vi på en film.
I filmen dog 2 hundar, och carolina och jag var rödögda och tårarna strömmade ner för kinderna.
Jenny hade redan gråtit nog av filmen, så carolina och jag fick gråta ensamma.
Men filmen var jättebra.
Efter det så blev det julklappsbyte!!
Jenny och Carolina fick en varsin sten av mig, på den stod det något i stil med "Du vet väl om att du är värdefull"
Nej, om jag ska vara seriös har jag ingen aning om vad det stod, det har jag glömt bort, men det var något sådant.
De blev glada och jag kom hem med en fin hjärtformad sak som man skulle sätta ett ljus i , den fick jag av Jenny, den var megafin! :)
Av carolina fick jag te som lucktade rosor och några klubbor :)

Carolina och jag promenerade till busshållsplatsen och tog sen bussen in till stan, inte visste vi att vi där skulle möta cecilia och emma, men det gjorde vi så vi umgicks med dem hela tiden.
och vi hade hysteriskt roligt, jag hade kramp i kinderna efter att ha skrattat så mycket!
Först vid 5 kollade vi på calle och erik, blev kanske inte sådär jättemycket kolla eftersom vi mest stod och skrattade åt allt som fanns, och något av det bästa var väl när cecilia nästan sätter sig i en barnvagn xd
Haha, men vi hade till och med så trevligt så vi satte oss och tog en macka och dricka och satt och pratade !
Sen köppte jag något utav världens finaste klänning.

Kram