Lindy

Bultande hjärta, sakta andetag.


Okej, jag erkänner att jag inte har något liv som sitter hur länge som helst och målar bilder i paint för att jag inte orkar ta fram mina oljefärger och målardukarna.
Paint är smidigt, man skulle ha en ritplatta till datorn bara, så det blir enklare !

Vill du få din blogg synlig ?
Få mer besökare till bloggen ? Klicka här för att bli medlem !
#1 - nattiz ♥

sv: Tack så jättemycket :D

desamma till dig och gud vad fint du ritar :D

kramis

#2 - Anonym

sv : jodå, här med :) händer imorn ?

#3 - Felicia

Anmäl dig gärna till "veckans blogg", i min blogg :) Vinnaren utses imorgon :)

#4 - Felicia

Sv: Du är nu med och tävlar :)

#5 - Timotej

Naw, gulligt att sitta och måla i paint, jag hade aldrig orkat, hade blivit irriterad direkt.

#6 - Felicia

Nu ligger vinnaren av "veckans blogg" uppe, kolla in om det blev du! :)

#7 - Nadine

sv; Tack så mycket! Det finns mycket skit på marknader, men detta var ett riktigt klipp :)