Lindy

Låt det regna glitter på oss.

Och jag lever igen.
Men inte min kamera
, den har gått sönder!!!! Eller, antingen är det sladden som man för över bilderna med, eller kortet... får inte över bilderna till datorn på något vis. Har provat allt. Får åka och kolla upp det här... (fml)
Och nöj er med usla mobilbilder då... (fml)
gillar det uttrycket, det är rakt på liksom.

Förresten ville jag att ni skulle spana in min tröja på bilden, ny och secondhand. Älllskar den.
Det är en sån där tröja som ser ful ut på galgen, men toppen på kroppen liksom. (rim?)
Ni ska få ett tips.
Har även köpt mig en läppenna, som används över hela läpparna. så.sjukt.bra.
sitter bättre än läppstift och djupare färg enligt mig. (se bild ffs)
Så där fick ni tipset, använd läppenna istället för läppstift.

Hoppas era liv förevigt äger för tillfället. Adjö.