Lindy

Ögonglimtar.
Alla skriver i detalj om sina år som gått och orkar inte riktigt med det så jag skriver bara om några riktigt fina saker som har hänt.
 
Jag, Miriam, Genesis, Linn och Carro övernattade hemma hos Miriam.
Vi lagade pizza, spelade gitarr och sjöng, pratade hur länge som helst, borstade tänderna tillsammans på morgonen och gick till skolan tillsammans, och hur fint vi egentligen hade det.
Jag själv levde i mirres rum några nätter för att komma bort från allt ett tag, så himla fint och bra.
Mirres rum kommer alltid kännas som ett andra hem, hur hennes mamma hade bäddat en säng åt mig och gjorde allt så himla hemtrevligt och mysigt.
Underbar tid, låt den komma tillbaka.
 
 
Jag blev kär.
Kär i pojken med långt hår och med det mest underbara léendet och hela han.
Skrev på bloggen i februari: "Klockan är över halv 5 på morgonen och jag vill springa 5 varv runt jordklotet och skrika av lycka."
Och det var verkligen så, vi pratade i timmar om nätterna och jag sov i skolan, han och jag träffades ensamma på en första "dejt" på alla hjärtans dag i februari.
Den 10 mars blev han min på riktigt, och snart har vi 10 månader tillsammans och jag kan nog inte riktigt än förstå att han är min.
dagen det blev vi på riktigt skrev jag på bloggen
"Och mitt liv har förändrats, mina lungor har fått andats på andra ställen.
Mitt hjärta har fått känna och min hjärna har fått tänka på andra tankar.
Jag har haft sömnlösa nätter och långa telefonsamtal.
Léenden och glatt fnitter.
Kramar och pussar.
Ja, jag har träffat någon som inte tycker jag är för konstig för att tycka om.

Och det gör mig alldeles varm och glad inombords.
Du."
Och du skrev en kommentar och berättade för mig att det var äkta kärlek.
 
 
Och en inte så speciell men en alldeles underbar dag med min lilla gris, Harry.
En dag i Juni då jag tog med mig Harry, gick till skogen med kameran, ritblocket, och lämnade omvärlden ett tag, satt där i säkert flera timmar, ritade, tänkte och bara njöt över hur underbart och fint livet kan vara.
Älskar att sitta i skogen och bara vara, med bara en liten glad kille som springer omkring bland träden som man kan prata lite med, för de är oftast han som har de bästa svaren.
I våran skog där jag har barndomsminnen och känner igen träden och vet var vi brukade gömma oss när vi lekte kurragömma, i skogen där jag väl känner igen stigen som leder till det där trädet som blir som ett litet hus när löven är gröna och stora, mitt favoritträd, i min favoritskog, där tankarna är helt fria.
 
 
 
Stockholm med min bästavän Carolina.
En hel dag med skratt, fotografiska, gröna lund, skratt på toaletter, finmiddag på någon resturang, gå längst vattnet och träffade några trevliga människor som vi stod och pratade med, vinna gosedjur, gamla stan och med känslan att livet är fint.
Kommer ihåg paniken när vi åkte en karusell och vi skriker åt varandra som om livet vore slut, och hur mycket vi skrattar åt det i efterhand, eller hur bara vi springer omkring och bara kan vara vi, för livet känns så enkelt med Carolina.
 
 
 
Ännu en dag i Stockholm, men den här gången med fina Mike.
Firade vårat halvår tillsammans i stockholm, och tittade på en konsert med Opeth.
Vi sprang runt på stan, skrattade, höll handen, kollade i musikaffärer, köpte lp-skivor, åt på fin resturang, gamla stan, gå vilse totalt, stå och vänta på spelning, kramar, pussar , Opeth, missade bussen tillbaka hem, och det var kanske något av de mest händelserika dagarna i år, stress och en gnutta panik men mest lycka måste jag säga.
 
 
(och precis alla dagar där jag skrattat)
#1 - Elisa

SVAR: Åh tack så mycket vad du är snäll!
Tack, ja jag gillar den med!

Gud vad fint du skriver om din pojkvän!

Svar: hihi :D
men åh tack fina!
Linda

#2 - Nikita (FOTO&CITAT)

SV: Tack så jättemycke! :)

#3 - marina

sv. Tack. :)

#4 - Lisamarie

det låter som om ditt 2012 har varit ganska bra :D

Svar: ja verkligen, är nöjd! :Dhoppas du var nöjd med ditt år också! :D
Linda

#5 - anna

tack så jätte mycket :D

#6 - Dragana

Fasiken vad gulligt. Det är så härligt att vara kär, och pirrig!

Svar: åh tack, och ja verkligen! hur underbart som helt att få ha lite vardagspirr i magen! hihi :*
Linda

#7 - Nathalie

sv; Tack :D

#8 - Linnea [Fotoblogg]

Sv: Ja, det är bra med mig!:D

Hoppas du får en bra kväll!
Kram

#9 - Emelie

Åh tack! :D Tycker själv den är sjukt ful så blir glad över att någon tycker den ser ok ut i alla fall! Superfin blogg!
Härligt och vara kär, jag vill med vara det. haha!

#10 - olivia

sv; ja visst va dom, fin blogg du har :)

Svar: åh tackar!
Linda

#11 - Frida G

SV: Åh tack så mycket! Hoppas du fortsätter läsa min blogg :D

#12 - FELICIA

Tack desamma hörru ;)

#13 - elin

Tja fin blogg! kola gärna in min nystartade blogg :)
http://styleitmyway.blogg.se/

#14 - LORISSA LOVEBOMB

sv: It totally was!

Härlig resume :)

Svar: åh tackar! :D
Linda

#15 - novemberskratt.blogg.se

Det låter bara så himla fint alltihopa. åh, blir värm inombords av det fina du har varit med om. tycker även att det här var en bra resumé av året; blir lätt för mycket när alla ska ta varje månad och berätta om vad som hände då, mycket finare och bättre med bara några ögonblick som har varit bra.

kramisar.

#16 - Cassandra Lagermark

Gullig text :)

Svar: åh tack! :D
Linda

#17 - Liborius

så fint inlägg:)

Svar: åh tack! :*
Linda