Lindy

They can´t order me to stop dreaming.



och nej. Jag är så glad.
glad men trött.
#1 - josefine

Sv: ja okej, tack! :)

#2 - josefine

Sv: ja okej, tack! :) synd att man bor i malmö bara haha!

#3 - anna

svar:



Och åh, vad jag gillar DINA texter, fina du.



Och ditt utseende. Du är verkligen en av de finaste jag någonsin sett.



Vi har ganska lik stil, faktiskt. Gillar't!!

#4 - anna

svar:



Och åh, vad jag gillar DINA texter, fina du.



Och ditt utseende. Du är verkligen en av de finaste jag någonsin sett.



Vi har ganska lik stil, faktiskt. Gillar't!!

#5 - louise

jag mår också bra, tack :).



-hur har din dag varit?

#6 - louise

-jag mår också bra :).



hur har din dag varit?

#7 - Emelie

Har redan frågat men det har inte kommit så, kan du inte lägga upp en video på hur du gör den inbakade flätan i luggen?