Lindy

Down in the heart or hidden in the stars above.
 
Och så var håret som började bli långt kortare. Slitet och trisst gick till friskt och kort.
Men alltid skönt med förändringar, och snart har det växt ut igen!
Gjorde en färgning också, lite rödare och tror jag aldrig kommer att kunna släppa det här med att ha rött hår.
 
Spana förresten in mina nya smycken, secondhand för en billig peng!
#1 - Fotograf Annie

Du passar verkligen i rött hår :) Och jättefint halsband :)

Svar: åh.. vad glad jag blir och tack så mycket fina! :D
Linda

#2 - Emelie - Emelies Christmas

Väldigt fin hårfärg du har!

Svar: åh tack! :D
Linda

#3 - novemberskratt.blogg.se

Så otroligt söt du är och riktigt fint hår har du!

Svar: åh tack tack tack! glad jag blir! :D
Linda

#4 - Trippel ♥

Jättefin hårfärg! :D

Svar: åh tack! vad glad jag blir! :D
Linda

#5 - Ebba | foto

Sv; tack så mycket :D

#6 - julia

Åh så himla fint!

Svar: åh tack så mycket Julia!
Linda

#7 - Ida

Vad fin du är! :)
Svar: Ja det tycker jag med, men jag skrev ju att jag hade hittat dom på weheartit. com, så det är inte jag som fotat dom!
Trevlig helg ♥

#8 - Lisa

Fina bilder!:)
SV; tack så mycket:)

#9 - Becka [fotoblogg]

Åh så fin du är. ♥

#10 - Nathalie

Hejsan, vill du hjälpa mig & min bästavän att få vår dröm i uppfyllelse?
Vi deltar i en tävling där man kan vinna en golden ticket, vilket innebär en resa till New York och en biljett till en One Direction konsert i MSG och vi skulle bli så glada om du röstade! Gå in på http://www.sub.fi/onedirection/#e/5086dbb0abc3c3.08848631 och rösta gärna genom att trycka på "tykkää" knappen ovanför bilden! Kan hända att du måste uppdatera sidan om den inte syns! Tack på förhand! :D
Sprid gärna vidare t.ex. Genom att dela bilden på fb, twitter eller liknande. Skulle vara jättesnäll om du också kanske kan länka på din blogg :)

Kommentera på min blogg eller på något sätt kontakta mig om du vill ha något i utbyte (t.ex. en länk på min blogg eller en röst i något du deltar i) Har kämpat mycket för det här, stod och radade ut 250 ljus och mycket mer så skulle verkligen uppskatta allas hjälp!

#11 - Rosida

Du är SJUKT vacker! :o

Svar: åh tack, fin du är! <3
Linda

#12 - Amanda Persson

ditt hår :D

Svar: iihh tack!! :D
Linda

#13 - Ella Stork

sv: tack finis! sjukt fint håret blev!

Svar: åh tack! :D
Linda

#14 - Linnea

va söt du e och va snygg hårfärg :)!

Ha en fin söndag!

Svar: åh tack tack tack och detsamma! :D
Linda

#15 - Becka [fotoblogg]

Fina du. <3
sv: Nämen åh, så himla glad jag blir. Tusen tack sötast!
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥