Lindy

Smålampor och tusen tavlor.
För att prova min nya älskling (wie ny kamera) så jag tänkte filma lite för att förstå mig på filmfunktionen!
Och filmade mitt favoritställe såklart, mitt rum.
 
#1 - mataduvor.blogg.se

åh va fint du har det :)

#2 - sandrafagerberg - Dont worry, be happy

fint rum :) jättemysigt ju

#3 - trixa

sv: du behöver inte alls be om ursäkt, som jag sagt förut. du svarar när du kan och om du vill.
du är så fin. jag mår helt okej. Det går upp och ner, men det funkar för det mesta. Försöker njuta av sommaren och livet, och på så sätt andas jag lite lycka emellanåt. Hur mår du själv?
Att du skriver till mig får mig att le, fastän det känns lite konstigt för det är ju ändå mig du skriver till, haha.
*många distans kramar*

ps. Ditt rum ser ut som en sagovärld. Så himla vackert. ds.

#4 - Clara

Ser mysigt ut!

#5 - Amanda

Åh,ditt rum skulle jag gärna vilja ha,så mysigt!

Svar: men åh söta, tack!
Linda