Lindy

Överraskning!
Igårkväll och jag åkte spårvagn tillsammans med Mikael ner till stan.
Ser Carolina som möter upp oss och helt plötsligt stod jag utanför Svens lägenhet och Miriam gav mig en drink i handen.
Fnittrig och alldeles nervös går jag in i köket och där hoppar alla fram och börjar sjunga för mig.
Överraskningsfest och en så himla fin kväll.
Fick presenter som godis, dricka och ett kuvert med texten "Till bläcket på din kropp. Från Caroline, Sven, Miriam, Linn och Carolina." Och det var nog där jag började gråta, fina fina fina dom.
Drinkar, blommor, temafest, lekar, skratt, och nervösa spända ben vid 12 slaget och vi går ut tillsammans.
18 år och får äntligen följa med alla andra ut.
 
Tack för en så otroligt fin kväll, blir tårögd när jag tänker på hur bra ni egentligen är.
Tack tack tack. Ni är bäst.
 
Lånade bilden av Caroline! Och hon står bakom kameran så vi får inte glömma henne!