Lindy

Underbara helg.
 
'
 
  
 
Underbara helg.
Jag och pojken min firade 14 månader i fredags så vi tog spårvagnen i regnet ner till stan och åt gottgott. Kan inte förstå hur han kan göra mig så jävla lycklig. Fina.
Har också träffat tjejerna från högstadiet, fick träffa Linda som jag inte sett på hur länge som helst och kunde inte något annat än att vara glad när vi samlade ihop pinnar och gjorde eld för att kunna grilla. Eller när vi myste på bryggan och pratade gamla som nya minnen.
Bästa helgen och annars har jag bara varit hundvakt och gått långpromenader med Mike och vi träffade världens gulligaste katt, pussats, varit glad och skrattat.
 
Följ mig förresten på vine, heter "LinndaJohansson" där!
Kram!
#1 - Josefine Anerland

SV: Åh tack! :D Köpte den i Thailand, dock aldrig använt den förrän nu, ett halvår senare!

#2 - Marie

Så trevlig helg du haft, samt grattis på er 14mån dag =D

Svar: hihi tack så himla mycket!! :D
Linda

#3 - Angus

Tkank you thank you! :)
grattis! ♥

#4 - Mel Moonchild

Låter mysigt! :D Och grattis!

Sv. Tack! :)

#5 - Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Woow va kul ^^!!! Grattis!
Nice att man kan lägga upp vine bilder sådär :D visste inte det, har Vine men använder inte det typ :( borde börja ^^

sv: Ja visst är dem :D vill ha alla haha

#6 - Fani

såg ut som en bra helg det där och grattis till dej och din kille sötis :D
kramar!

Svar: åh tack tack tack söta du!!
Linda

#7 - Maolion

Sv: Haha tack!
Dom är supersköna!

#8 - Art By Tina - Konst & Fashion

Vine - vad är det? Måste kolla upp. Typ videodagbok?

Svar: sök på det och det är ungefär som instagram fast i videoform! jätteroligt!!
Linda

#9 - angelica

Åh va a gulligt!

#10 - 💎 Moa Diamant

Fin blogg! ❤ Allt bra med dig idag? :)