Lindy

Studenten var en tid att minnas.
 
Fick förfrågan om jag inte hade fler bilder från studenten, och visst har jag det!
Studenten, veckan av mitt liv som innehöll alla känslor som fanns. Va bra allt va!
Och här är väl ett litet smakprov på allt vad vi nu gjorde, ni e bäst.
 
Studentlunchen, fina Evelina! // & en selfie
 
Hela härliga gänget, studentfrukosten! Champange och peppade människor halv 8 på morgonen!
 
Jag, Evelina (hästen) & Miriam // Mösspåtagningen och vi var glada. // Studentbrännboll  i fina vädet! // Jag och Linnéa på flaket efter vi sprungit ut!
 
På någon toa när vi var som gladast!
 
Underbara människor <3 // På flaket, åhååå roligast stunden i mitt liv. // #selfie // Jag och Emilia någon natt när donken var nära!
 
 Älsklingar.
 
 Och sist men inte minst (men såklart bäst) Carolina, världens finaste vän och jag, efter min studentmottagning, precis innan vi satte oss på bussen in till stan med hela kvällen/natten framför oss.
 
 
Kan bara sammanfatta studenten med ett enda ord, ofattbar.
#1 - Caroline

Jisses vad jag saknar den veckan och jisses vad jag saknar dig!

#2 - Caroline

Jisses vad jag saknar den veckan och jisses vad jag saknar dig!

#3 - Sarah

De e så himla kul o ta studenten :)

#4 - Amanda Jona [SPONTAN]

Studenten var ju en så himla bra dag :)