Lindy

save you.
 
Fotokursen i skolan tar död på mig, nej förresten hela skolan tar död på mig.
Vill bort härifrån och lämna allting, vill sätta mig ensam på ett tåg och uppleva nya gator själv.
IBLAND VILL JAG BARA SPRINGA.
 
Och jag som satt på bussen och tänkte att jag skulle bli mer positiv över allting. Men hallå jag vill bara hitta någonting nytt. Något, vad som helst.
 
De säger att man ska göra ett självportätt som beskriver en själv, bara därför gjorde jag detta:
 
 
 
#1 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Ja men verkligen, det var huuuur gott som helst! :D
Hoppas du får en toppen helg, kram

#2 - Jenny Karlsson

jätte fin bild :)

Missa inte min tävling där du kan vinna en body mist från victoria's secret, super enkla regler du behöver bara skriva att du är med!
Direktlänk: http://www.nattstad.se/jennykarlsson/vinn-en-body-mist-fran-victoria39s-secre-12043586

#3 - Linda

fin