Lindy

skriker ut min kärlek men det räcker inte till.
Och det blir väl bara något kaos i hjärnan för nu händer allting direkt.
Springer fort ner till garaget och backa ur bilen, köpa hårnålar, glittriga smycken och fort vi måste testa balsminkningen. K A O S. Studenten är inte fridfull, det är stressigt och skär som en ångestklump i magen för jag älskar varenda en av de där människorna. 
 
Och vi hade någon fest som vi kallade klassfest, för det var vi där. Och vi bara dansade, dansade, dansade. Vi drack vin och kollade varann i ögonen och bara skrattade. Någon slog på våran låt, det kanske var någon av oss eller av slumpen, det minns jag inte. OH HOME, och vi stod alla 5 i en ring och kramades. Kramades och grät för att fan, snart får man inte se er varje dag. Snart, så otroligt snart far ni iväg och jag känner mig ensam kvar. Jag behöver er. Vi dansade, och vi grät. Det var så otroligt fint även fast jag aldrig tror jag haft en så kliande, bultande, jobbig känsla i bröstet. Ni. Ibland kan jag inte förstå hur jag kan ha blivit så fast vid några andra människor. Lämna mig aldrig, för det var så uppenbart på det där dansgolvet att jag inte skulle klara en dag utan er. 
 
Imorgon är det bal och vi ska ha roligt, vi ska känna oss så otroligt fina och vara lyckliga, lyckliga som vi oftast är ändå.
 
 
 
 
#1 - Caroline

MEN ÄLSKADE VÄN! Fyfan vad jag älskar dig, av hela mitt hjärta!

Svar: jag älskar dig. lämna mig aldrig världens finaste du <3
Linda