Lindy

Finns så mycket jag vill säga
 
Kom vi springer fort för annars hinner vi inte, famlande händer bland glada människor håll i mig annars tappar jag bort dig. Stanna upp.
Där stod hela det där bandet som jag sjöng till kväll efter kväll, precis framför mig. Tom och iskall i magen, jag borde skrika av lycka men det skriker i magen istället. Bit dig i läppen, le. Alla känslor känns fel, inte nu, inte här, jag vill springa ut springa bort leta upp första cykeln jag hittar och bara cykla långt långt borta. Bort med känslorna. Jag kvävs här.
 
 
Tiden gör sig påmind, natten blir till någon sorts trögflytande dimma där man försöker hänga med. Andas. 
Ibland tänker jag på hur jag skulle göra om jag hade all tid i världen, om jag inte hade några måsten eller begränsningar. Jag tänker på hur jag skulle sitta uppe och måla hela nätterna, timmar efter timmar, stora penslar och måla vad som än kommer upp i hjärnan över hela väggarna. Släppa alla måsten och bara leva på känslan för ett tag. Tänk inte bara gör, spontant är alltid bäst. Och jag längtar mest till framtiden.
 
 
#1 - trixa

tack för dina kommentarer och förlåt för mitt otroligt sena svar. hur är allt hos dig? du är så bra. kramar

#2 - AgnesBlixa

Härlig blogg! Kram!