Lindy

Ett pirr i magen och jag längtar.
Sensommar och jag tillbringar vardagarna vid maskinen på verkstan, trivs faktiskt t.om oftast. Springer ner på stan efter jobbet eller tillbringar tid på annat håll.
Packar just nu väskan för fullt för på söndag flyger jag och en kär vän till Alanya, och herregud vad kul vi ska ha, så jag längtar. VI SKA DRICKA VIN OM KVÄLLARNA OCH MÅ SÅ BRA.
Jag som längtat att fara härifrån för iallafall ett litet tag, står inte ut mer.
 
Förövringt så såg jag ut såhär för några dagar sen, den där hatten är som fastlimmad på mitt huvud skulle man kunna säga.
 
Hatt-bik bok//kavalj-ginatricot//vit tröja-secondhand//skor-dinsko
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - kär vän

snygga bilder :PpPp

#2 - Julia Müller-Sandvik

sv: Meen åååh, tack!! <33, så snällt! :)

Supersnygg hatt, sannerligen :)

#3 - Isabelle

Åh så snyggt med hatt!! :-D

#4 - isabell

Herregud så fin du är, man dör ju typ!
Jag åker också iväg, på lördag och jag håller med...Gud vad man behöver detta!

#5 - V I L M A L A ♔

JAG ÄR AVAUNDJSUK

#6 - V I L M A L A ♔

(både på ditt utseende och resan)

#7 - natalie

älskar din hatt!

#8 - Marlene S.R

snygg outfit:)

#9 - Åsa

Snyggt!

Sv: Vist är dom :D
Kram

#10 - Johanna

men åh vad du är fin!!