Lindy

Tips!
 
 
 
När man är lite smått sugen på någonting gott brukar jag ibland göra mina egna proteinbars, supersmidigt, snabbt, nyttigt och gott! Så här kommer receptet på just dessa!
Om du inte orkar göra egna proteinbars finns jättegoda att klicka hem här!
 
Detta är vad du behöver: 
-200 g proteinpulvet (jag använde mig av ett protein från fitnessguru, länk här!)
-100 g fiber havregryn
-1 dl mjölk (vatten fungerar också bra)
-50 g jordnötssmör
-50 g honung (jag använder mig av egenproducerad)
-30 g kakao 
 
 
Steg 1
Blanda ihop alla torra ingridienser först, ha sedan ner honungen och jordnötssmöret!
 
steg 2
Tillsätt lite mjölk i taget tills smeten känns bra, inte för kladdig!
Rör om!
Tillsätt mer eller mindre fiber havregryn samt de torra ingredienserna om smeten blir för kladdig, prova dig fram tills den känns bra!
 
Resultatet!
Forma de som du vill ha dem, dekorera med kakos om du så vill (gärna också egenplockade björnbär från trädgården, mums!) och sedan in i kylen och låt de stelna litegrann!
Färdiga att äta och hur goda som helst!
 
 
#1 - Miriam

Det ser jättegott ut!!!

#2 - Ebba

Men åh vad smart!
Svar: tack så mycket :)

#3 - lillestampe.blogg.se

Skulle vara bra och ha i väskan ;)

#4 - Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kul recept:)

#5 - Sofie♥

Så bra tips! :)

#6 - Daisy

vad bra recept!